ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕННЯ

ЗНИЖКИ   КОМПЕНСАЦІЯ ЗА НЕВИКОРИСТАНИЙ КВИТОК   ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕННЯ БАГАЖУ

1. ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. Правила - це умови надання послуг на регулярних пасажирських перевезеннях автобусами, на міжнародній лінії Україна-Німеччина.
1.2. Перевізник - перевізник, вказаний на Квитку, тобто:
1.2.1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Транспортно-туристична компанія "Вей Гранд", за адресою: 03115, м. Київ, вул. Львівська 23, 4-й поверх, офіс 403, зареєстроване в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і організацій (ЄДР) за номером (ЄДРПОУ): 43836380, або
1.2.2. Агент, вказаний в Квитку.
1.3. Пасажир - особа, що використовує послуги Перевізника на підставі діючого квитка.
1.4. Квиток - іменний документ, що надає право на поїздку особи за вказаним маршрутом, у встановлений строк і за  визначеною ціною.
1.5. Агенти - компанії з продажу квитків для перевізника через веб-сайти і на деяких автобусних станціях в Україні і Німеччині.
1.6. КПП - контрольно-пропускний пункт на перетині кордону (митниця, прикордонний контроль).

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Укладення договору перевезення відбувається шляхом придбання Квитка до початку поїздки.
2.2. До придбання Квитка Пасажир зобов'язаний ознайомитися з Правилами. Придбання Квитка рівнозначне з ознайомленням і прийняттям положень Правил.
2.3. Усі транспортні засоби Перевізника мають міжнародні страховки.

3. КВИТКИ

3.1. Квиток можна придбати на веб-сайті Перевізника www.wgrand.com.ua, в офісах обслуговування клієнтів, у Агента, також квиток можна придбати, безпосередньо перед від'їздом, у водія автобуса за наявності вільних місць в автобусі. Ціни на квитки в автобусі можуть бути вищими, ніж ціни на квитки на сайті продажів або офісі продажів, по телефону, за допомогою дзвінка до служби підтримки клієнтів Way Grand. Перевізник пропонує для продажу Квитки в одну або обидві сторони. Зворотня сторона поїздки може бути фіксованою або відкритою.
3.2. Квиток є одноразовим, іменним документом, який не можна передавати/продавати іншій особі (за винятком близьких родичів). У разі втрати, знищення або пошкодження Квитка пасажиром Квиток може бути відновлений за додаткову плату у розмірі 50%  від його вартості.
3.3. Якщо пасажир придбав Квиток із фіксованою датою зворотнього виїзду, він зобов'язаний підтвердити зворотню дату виїзду, зателефонувавши до офісу Компанії за місцем придбання квитка, не раніше ніж за 72 години до відправлення; при цьому пасажир має назвати дату відправлення, номер квитка, прізвище, місто відправлення та прибуття.
3.4. Вибір посадкового місця на рейсах можливий лише за умови придбання квитка на сайті або в офісі компанії. При бронюванні квитка за телефоном або за допомогою месенджерів або соц. мереж посадкове місце вказує водій безпосередньо при посадці в автобус.
3.5. Квиток з відкритою датою повернення (OPEN) є дійсним протягом 6 місяців з дня виїзду. Дата зворотнього виїзду в квитку OPEN фіксується в офісах перевізника за наявності вільних місць на запланований пасажиром рейс.
3.6. Змінювати дати поїздки в офісі або за телефонами служби підтримки клієнтів Way Grand може перший раз безкоштовно, за умови вільних місць на заплановану поїздку. За наступні зміни дати поїздки стягується плата у розмірі 10 євро.   Якщо зміна маршруту полягає у скороченні маршруту під час подорожі, Перевізник не повертає кошти за скорочення маршруту подорожі.
3.7. Підставою зміни/повернення Квитка є пред'явлення діючого Квитка та заяви Пасажира (завантажити). Усі поля Заяви підлягають заповненню повною, актуальною та дійсною на момент заповнення інформацією. Заява з недостовірною, неактуальною чи неповною інформацією не буде розглянута, а кошти за такою Заявою не будуть повернені. Заяву необхідно заповнити, відсканувати або зафотографувати та надіслати на електронну пошту: wgrandbus@gmail.com. Без заяви квиток не підлягає скасуванню та кошти не будуть повернені.  Сума утримання за невикористаний та повернутий квиток залежить від моменту надісланої Заяви до дати відправлення рейсу. Для уточнення цієї суми вам потрібно зателефонувати до офісу та уточнити  суму повернення у оператора. Акційні квитки та квитки з перенесеними датами поверненню не підлягають. Термін повернення коштів займає близько 14 календарних днів. Повернення коштів за невикористаний квиток, куплений у водія автобуса, здійснює Перевізник.
3.8. У разі скасування поїздки з ініціативи Пасажира йому компенсується від вартості проїзду:
3.8.1. більш ніж 10 днів – 70% вартості проїзду;
3.8.2. від 4 до 9 днів – 50 % вартості проїзду;
3.8.3. від 1 до 3 днів – 10 % вартості проїзду;
3.8.4. менш ніж за 24 години до відправлення вартість квитка НЕ ВІДШКОДОВУЄТЬСЯ, і поїздка НЕ ПЕРЕНОСИТЬСЯ.
3.9. У разі скасування зворотнього виїзду, за наявності квитка в обидві сторони, відшкодування розраховується так: тариф «туди – назад» мінус тариф «в одну сторону» (повна ціна без урахування знижок) помножити на % компенсації.
3.10. У разі тривалих простоїв на кордоні чи подібних випадків відшкодування не здійснюється.
3.11. Перевізник пропонує такі знижки на купівлю квитка:
3.11.1. для дітей віком до 6 років – 50%;
3.11.2. для дітей віком від 7 до 14 років – 20%;
3.11.3. для групи понад 6 осіб – 10%;
3.11.4. для постійних клієнтів – 10%;
3.11.5 для пенсіонерів та інвалідів 1, 2 групи - 5%;
3.11.6. дітям до 3 років без надання місця проїзд БЕЗКОШТОВНО.
3.12. Умовою надання знижки є документ, що підтверджує право на знижку при купівлі квитка та під час контролю в автобусі. У разі відсутності відповідного документа, що надає право на знижку, Пасажир зобов'язаний здійснити додаткову оплату до повної вартості квитка, що діє на день здійснення рейсу.
3.13. Перевізник пропонує продаж квитків за акційними цінами. Якщо Пасажир придбав квиток за акційною ціною та має намір змінити квиток, зміна відбувається з урахуванням ціни квитка, що діє у день здійснення зміни. Якщо ціна вища, у разі пасажир зобов'язаний здійснити додаткову оплату. Якщо в день зміни Квитка ціна нижча, пасажир не має права на відшкодування різниці в ціні.


4. БАГАЖ

4.1. Пасажиру дозволяється перевозити безкоштовно до 3 одиниць багажу:
4.1.1. дві одиниці багажу вагою до 40 кг та розмірами 80/40/40 см, які перевозяться у багажному відділенні. На дітей до 14 років дозволяється безкоштовно перевозити одну одиницю багажу вагою не більше 25 кг. (В період з 15 грудня по 11 січня та з 1 червня по 30 серпня у вартість квитка  входить одна одиниця багажу до 25 кг і ручна поклажа до 5 кг)
4.1.2. одну одиницю невеликого багажу з розмірами, що дозволяє вільне розміщення багажу під сидінням або на полиці, розташованій над сидінням Пасажира до 10 кг.
4.1.3. крім того, допускається перевезення обладнання (дитячі коляски, лижі, велосипед, сноуборд тощо) за умови, що воно знаходиться у відповідній упаковці та в залежності від доступного місця у багажному відділенні. За перевезення зазначеного обладнання стягується додаткова плата. Перевізник має право відмовити у перевезенні такого обладнання, якщо немає місця у багажному відділенні або його перевезення може поставити під загрозу безпеку пасажирів або їхнього багажу.
4.2. Додатковий багаж може перевозитись за додаткову плату 2 євро/кг.
4.3. Перевізник не несе відповідальності за речі, що залишилися Пасажирами в автобусі після поїздки, а також за ручну поклажу, яка перевозиться під наглядом Пасажира.
4.4. Перевезення тварин та рослин, м'ясо-молочних продуктів категорично заборонено!

5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПАСАЖИРА

5.1. Пасажир повинен з'явитися на посадку принаймні за 30 хвилин до відправлення автобуса.
5.2. Пасажир зобов'язаний пред'явити дійсний Квиток в автобусі та документи, необхідні для перетину кордону. Відповідальність за відсутність дійсних проїзних документів несе пасажир. У разі затримання пасажира на кордоні він не має права на повернення грошей за невикористаний Квиток.  Якщо у зв'язку із затриманням пасажира на КПП (контрольно-пропускний пункт) Перевізник понесе додаткові витрати, Пасажир зобов'язаний відшкодувати ці витрати Перевізнику. У разі затримання Пасажира на КПП, Перевізник чекає на пасажира не більше 30 хвилин. Після закінчення цього часу Перевізник має право залишити Пасажира та його багаж на КПП.
5.3. Пасажир повинен дотримуватися митних і прикордонних правил всіх країн за маршрутом.
5.4. Пасажир відповідає за шкоду, заподіяну їм у процесі перевезення.
5.5. Пасажир відповідає за шкоду, заподіяну своїми діями у зв'язку з розміщенням багажу.
5.6. В автобусах діє категорична заборона куріння та вживання алкогольних напоїв та наркотиків.
5.7. Пасажир старше 17 років має право перевезти через митний контроль 1 літр міцного алкогольного напою (більше 22,3% спирту), 2 літри середньоалкогольного напою (менше 22,3% спирту) та 40 сигарет.
5.8. Сміття пасажир зобов'язаний упакувати в індивідуальний пакет і перенести під час запланованої зупинки автобуса у спеціально відведене для цього місце.

6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПЕРЕВІЗНИКА

6.1. Перевізник зобов'язаний:
6.1.1. здійснювати перевезення пасажирів та багажу за маршрутом, зазначеним у Квитку;
6.2.2. забезпечити Пасажирам належні умови безпеки, гігієни, сервісу та комфорту.
6.2. Перевізник може доручити виконання перевезення іншим перевізникам.
6.3. Перевізник має право не допустити до перевезення або відмовитись від продовження перевезення, якщо Пасажир:
6.3.1. не дотримується умов цих Правил;
6.3.2. перебуває у неадекватному стані або поводиться таким чином, що може негативно вплинути на безпеку чи комфорт інших пасажирів, зокрема, Перевізник може відмовити у подальшому перевезенні Пасажиру, який своєю поведінкою порушує громадський порядок, поводиться агресивно чи образливо;
6.3.3. не має, або відмовляється надати відповідні до вимог закону проїзні документи, у тому числі, не має документів, необхідних для перетину кордону, та не дотримується відповідних митних чи прикордонних положень.
6.4. Перевізник має право змінити розклад поїздки, змінити маршрут, та не несе відповідальності за затримки у разі форс-мажорних обставин та обставин, що знаходяться за контролем Перевізника, зокрема, як: погодні умови, нещасні випадки, непередбачені дорожні роботи, аварійна обстановка, заворушення, страйки, військові, політичні та карантинні дії.
6.5. Перевізник відповідає за неможливість виконання перевезення з інших причин. В цьому випадку Перевізник відшкодовує Пасажиру повну суму за купівлю Квитка.
6.6. Автобуси Перевізника оснащені зручними сидіннями, кондиціонерами, біотуалетами, кофеварками, а також аудіо та відеотехнікою.


7. РЕКЛАМАЦІЇ

7.1. Будь-які рекламації, що виникають у зв'язку із здійсненням договору перевезення, повинні бути надіслані Перевізнику у письмовій формі (замовним листом) на адресу Перевізника, або електронною поштою: wgrandbus@gmail.com протягом 14 днів від початку обставин, що є предметом рекламації.
7.2. Особою, яка уповноважена подавати рекламацію, є Пасажир або його законний опікун, правонаступник або представник. Рекламації, подані третьою стороною, не розглядатимуться.
7.3. Рекламація повинна включати: 1) дату складання рекламації; 2) ім'я та прізвище (найменування) та адресу (юридичну адресу) перевізника; 3) ім'я та прізвище (найменування) та адресу (юридичну адресу) особи, яка подає рекламацію; 4) назву та обґрунтування рекламації; 5) суму вимог (окремо кожного транспортного документа); 6) перелік   документів,   що    додаються;  7) підпис особи, уповноваженої подавати рекламацію.
7.4. При подачі рекламації необхідно описати обставини, застереження, шкоди і визначити порядок компенсації. Рекламація повинна супроводжуватися ксерокопією квитка або, у разі рекламації щодо багажу, письмовим підтвердженням його пошкодження чи втрати, підписаним водієм автобуса.
7.5. Перевізник розглядає рекламацію протягом 30 днів із дня її отримання. В обґрунтованих випадках цей термін може бути продовжений до трьох місяців з повідомленням Пасажира про причини продовження терміну розгляду рекламації. Повідомлення надсилається протягом 30 днів з дня отримання рекламації Перевізником.


8. ЗБІР, ОБРОБКА ТА ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

8.1 Компанія підтверджує, що вживає всіх необхідних заходів для дотримання конфіденційності ваших персональних даних та використовує найсучасніші методи перевірки, шифрування та передачі даних по закритих каналах зв'язку.
8.2 Ви висловлюєте згоду на здійснення з усіма зазначеними персональними даними наступних дій: збирання, систематизація, зберігання, уточнення (оновлення або зміна), обробка та використання.
8.3 Отриману персональну інформацію від пасажира, компанія використовує для виконання своїх зобов'язань - для оформлення квитків та надання послуг з пасажирських перевезень.
8.4 Компанія може використовувати отримані дані для здійснення інформування про поїздку, а також про діючі спеціальні пропозиції та знижки.
8.5 Компанія не передає третім особам персональні дані за винятком передачі даних перевізнику для здійснення своїх зобов'язань щодо перевезення.


Купуючи квиток, ви автоматично погоджуєтеся з цими правилами.

БАЖАЄМО ВАМ ПРИЄМНОЇ ПОЇЗДКИ!