Умови повернення квитка

Підставою зміни/повернення Квитка є пред'явлення діючого Квитка та заяви Пасажира (завантажити). Усі поля Заяви підлягають заповненню повною, актуальною та дійсною на момент заповнення інформацією. Заява з недостовірною, неактуальною чи неповною інформацією не буде розглянута, а кошти за такою Заявою не будуть повернені. Заяву необхідно заповнити, відсканувати або зафотографувати та надіслати на електронну пошту: wgrandbus@gmail.com. Без заяви квиток не підлягає скасуванню та кошти не будуть повернені.  Сума утримання за невикористаний та повернутий квиток залежить від моменту надісланої Заяви до дати відправлення рейсу. Для уточнення цієї суми вам потрібно зателефонувати до офісу та уточнити  суму повернення у оператора. Акційні квитки та квитки з перенесеними датами поверненню не підлягають. Термін повернення коштів займає близько 14 календарних днів. Повернення коштів за невикористаний квиток, куплений у водія автобуса, здійснює Перевізник.

У разі скасування поїздки з ініціативи Пасажира йому компенсується від вартості проїзду:

Менш ніж за 24 години до відправлення вартість квитка НЕ ВІДШКОДОВУЄТЬСЯ, і поїздка НЕ ПЕРЕНОСИТЬСЯ.

У разі скасування зворотнього виїзду, за наявності квитка в обидві сторони, відшкодування розраховується так: тариф «туди – назад» мінус тариф «в одну сторону» (повна ціна без урахування знижок) помножити на % компенсації.

У разі тривалих простоїв на кордоні чи подібних випадків відшкодування не здійснюється.